Meten is weten

Service op maat

Dé oplossing voor uw bedrijf

Bent u ondernemer met meerdere horecazaken, franchisegever of retailer met winkels waar producten vers bereid worden en wilt u meer inzicht en sturen op data? Dan is Service op Maat de oplossing voor uw bedrijf. Aan de hand van een nul-meting bepalen we de conditie van de aanwezige apparatuur conform de NEN 2767 richtlijnen en wordt een tailor made onderhoudsplan, de Service Level Agreement (SLA), opgesteld. In dit SLA worden niet alleen de onderlinge afspraken in Service Level Parameters vastgelegd zoals de responstijden, de tijden voor het oplossen van storingen en de beschikbaarheid van de apparatuur, maar ook welke maandelijkse – en managementrapportages beschikbaar worden gesteld om nog meer inzicht te krijgen in de status van de apparatuur. 

Zo houdt u niet alleen per vestiging het overzicht, maar krijgt u ook een het overall overzicht. Het preventief aan- en bijsturen is met de beschikbare data veel eenvoudiger en bespaart u tijd, kosten en moeite! 

Service op Maat aanvragen

Contactgegevens